Ajuntament de Flix

La Unió de Comerciants de Flix ha celebrat la primera edició del Shopping Night Market aquest dissabte, un esdeveniment concebut com la festa del comerç flixanco, que ha aconseguit aplegar una gran multitud de persones al Passeig de l’Ebre de Flix en un ambient completament festiu.

Quasi una trentena de comerciants membres de l’associació van engalanar i omplir el passeig amb tendals exposant els seus productes. A més a més, els establiments de restauració associats van oferir servei de bar i menjar per tal que tots els assistents poguessin gaudir de la vetllada amb un bon i àpat i refrigeris. D’aquesta manera, el Centre Òptic Lents, ElectroFlix, la Copisteria 3m10, la Joieria Losada, L’illa moda i complements, la Parafarmàcia, Fimag, Asun Estètica, Nova Art, Sublim by Ursula, Estètica Imma, Fins la Lluna, la Lliga Contra el Càncer i l’Associació de Dones de Flix van posar a la venda els seus productes; la Cansaladeria Pili, la Fleca Margalef, la Pastisseria Larrosa, Can Verger, Fruites i Verdures Montse i  Peixateria Loli, el Bar l’Escala, el Restaurant Continental, Lo Pas de Bar, el Cafè Kursaal i Ca la Daniela van encarregar-se del servei de bar i menjar amb productes de la nostra terra; finalment, JDF i l’Escola de Dansa Laura van amenitzar la vetllada amb música i dansa. Amb tot, l’esdeveniment va acollir centenars de persones des de les set de la tarda i fins ben entrada la mitjanit.

La regidora de comerç, Cristina Ferrús, ha valorat l’esdeveniment com un èxit rotund i ha assegurat que es tracta d’una iniciativa molt positiva pel comerç local, pel producte de proximitat i per la població en general. “La gran participació tant dels comerços i establiments com dels assistents, han corroborat que la proposta ha estat d’allò més positiva pel municipi, és per això que continuarem donant suport a totes les iniciatives que fomentin el comerç local i el producte de casa”.

Per altra banda, les membres de la junta de la Unió de Comerciants s’han mostrat d’allò més satisfetes assegurant que la rebuda de l’esdeveniment ha sobrepassat totes les seues expectatives i ja esperen amb ganes una nova edició. La presidenta de la Unió de Comerciants, Rita Costa, ha explicat que amb aquest esdeveniment volien acabar de cobrir el calendari d’activitats que programen durant l’any, juntament amb la campanya de Nadal i la de primavera. “L’objectiu de tots els actes que organitzem és visibilitzar i posar en relleu el valor del comerç local.” També ha destacat que l’entorn escollit ha estat tot un encert. Ha finalitzat assegurant que des de la Unió de Comerciants continuaran treballant per seguir construint el teixit comercial de Flix i esdevenir un referent a la comarca.