Ajuntament de Flix

Aquesta setmana s’ha donat el tret de sortida a les obres de construcció dels nous vestidors del Camp de Futbol La Ventonella, una actuació molt esperada que permetrà millorar notablement les instal·lacions esportives del municipi i el servei als clubs i usuaris del recinte.

L’inici oficial dels treballs s’ha simbolitzat amb la primera palada, que ha anat a càrrec del batlle de Flix, Francesc Barbero, del president de la Joventut Esportiva de Flix, Albert Alberich, i del president de l’Escola de Futbol de Flix, Jordi Ortiga; acompanyats del regidor d’Esports, Mario Rosich, i del regidor d’Entorn Urbà, Caco Casals.

El projecte preveu la construcció d’un nou edifici de vestidors annex al camp de futbol, situat a la zona sud-oest del recinte. L’equipament es desenvoluparà en una sola planta i comptarà amb quatre vestidors per als equips, dos vestidors per als àrbitres i una sala destinada a instal·lacions, donant servei a tot el complex esportiu. L’accés als vestidors dels equips es farà directament des del lateral del camp, mentre que el vestidor d’àrbitres tindrà un accés independent pel centre de l’edifici.

“Estem contents de poder fer realitat per fi aquesta instal·lació, ja que no ha estat fàcil de tirar endavant perquè la seua licitació n’ha quedat deserta dos cops” afirma Francesc Barbero i ha afegit que aquesta actuació és clau si es vol que l’Escola de Futbol i la Joventut Esportiva de Flix, que són els principals usuaris de la instal·lació, puguin créixer i consolidar la seua aposta formativa i esportiva.

El pressupost del projecte és de 221.858,19 euros i compta amb el finançament del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) de la Generalitat de Catalunya i amb el suport de la Diputació de Tarragona, fet que ha permès fer realitat aquesta inversió clau per a l’esport flixanco.

Amb aquesta actuació, l’Ajuntament de Flix reafirma el seu compromís amb la millora dels equipaments municipals i amb el foment de l’activitat esportiva, oferint unes instal·lacions modernes i adequades tant per als esportistes locals com per a les competicions que es disputen al municipi.