Ajuntament de Flix
L’Ajuntament de Flix informa que, segons disposa l’Ordre SND/388/2020, podran reobrir la seua activitat tots els comerços minoristes i serveis professionals tancats pel decret d’estat d’alarma a partir del 4 de maig, sempre que ocupin menys de 400 m² i amb els següents condicionants:
- Sempre amb cita prèvia i atenent amb distància de seguretat de 2 m. (amb marques a terra i l’ús de mampares si la distància és menor). Els llocs de treball hauran de mantenir també una separació de 2 metres entre ells.
- Es garantirà l’atenció individual (un treballador no podrà atendre més d’un client alhora) i no es podrà esperar dins el local.
- Quan no sigui possible la distància de seguretat (perruqueries, barberies, centres d’estètica,…) serà obligatori l’ús de mascaretes i elements de protecció.
- Els clients no podran fer ús del WC dels locals.
- En l’entrega per emportar, la recollida es farà de forma esglaonada i evitant aglomeracions.
- Només es permetran desplaçaments fora del municipi en cas que no existeixi el servei al propi municipi.
- És procedirà a la neteja i desinfecció de les instal·lacions com a mínim 2 cops al dia (migdia i al tancament). També es garantirà una ventilació adequada de l’establiment.
- S’habilitaran a les entrades del local gels hidroalcohòlics i papereres amb bossa i tapa d’acció no manual.
Bars i restauració
- Podran fer menjar per emportar o entrega a domicili.
- Les comandes només es podran fer de forma telefònica o en línia, en cap cas al mateix local.
- Podran estar oberts al públic només en l’horari de recollida de comandes per a emportar, que s’hauran de fer de forma esglaonada.
Per major detall de les disposicions o per resolució de dubtes us podeu posar en contacte amb el Centre d’Empreses de Flix (tel. 977044770; assessorament@flixgie.cat) en horari de 9 a 13 h.