Coneixent a la Lola Vendetta
14 març a les 19:00
Arriba a Flix una trobada única per explorar l’univers de Lola Vendetta, l’heroïna feminista més punki i cuqui a la vegada! 
Vine a descobrir per què Raquel Riba Rossy va donar vida a aquest personatge de còmic, tan afilat com la seva katana, i converteix-te en còmplice del seu humor descarat i la seva crítica sense filtres.
Qui és Raquel Riba Rossy?
És artista, dibuixant de còmics, escriptora, cantant i la dona de carn i ossos que dona vida al personatge de còmic LOLA VENDETTA. Ha publicat sis llibres: “Més val Lola que mal acompanyada”, “Què Pacha Mama?”, “Lola Vendetta i els homes”, “Lola Vendetta. Una habitació pròpia amb Wi-Fi”, “Katanazo a l’amor romàntic”, i ha fet l’adaptació il·lustrada del llibre “Morder la Manzana” de Leticia Dolera, a més de ser autora de l’àlbum musical de deu temes “El Primer Canto”.
Lola Vendetta, personatge de còmic, s’ha fet famosa a Espanya i Llatinoamèrica per defensar els drets de les dones a la seva manera: afilada i contundent com la seva katana.
Raquel creu en l’educació i la pedagogia com a veritables progressos interns que propicien un canvi real en el món, i que el còmic és un cavall de Troia perfecte per fer aquesta tasca. El que més li agrada de ser artista és comprendre el veritable poder transformador de la cultura i articular-lo des de dins, per posar-lo al servei d’una societat més feminista, més ecologista i més justa per a totes i tots.
Durant l’acte estarà a la venda el seu últim llibre “Katanazo al amor romántico” i es farà signatura de llibres.