Ajuntament de Flix
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Flix va aprovar el passat 10 de febrer un Protocol d’actuació relatiu a objectes perduts. Consta de set articles en els quals es detalla com s’ha d’actuar, tant la persona que troba l’objecte com, especialment, la Guàrdia Municipal, què se n’encarregarà de la seua custòdia
Segons es detalla al protocol, els objectes personals trobats a la via pública s’han de lliurar a la Guàrdia Municipal, què en disposarà durant el període màxim d’un any. Cas d’haver-hi una reclamació, es concreta quin procediment se seguirà per tal de garantir que la persona reclamant n’és la propietària de l’objecte en qüestió. Si passat l’any de custòdia no hi ha cap reclamació, a partir de l’endemà d’aquest termini es deixarà passar un termini de trenta dies naturals, transcorreguts els quals es declararà la caducitat del dret a reclamar. Després de la conseqüent resolució administrativa, depenent de quin tipus d’objecte es tracti, es procedirà a la seua integració al patrimoni municipal, la donació a entitats benèfiques o a la seua destrucció.
Per accedir al text complet del protocol, des d’aquesta pàgina web cal accedir al menú “AJUNTAMENT”, i seguir l’itinerai “AJUNTAMENT / Informació / Protocols d’actuació”.