Ajuntament de Flix
Han estat publicades en aquesta pàgina web les Bases que han regir la constitució d’una borsa de treball per a la provisió de les vacants que es puguin produir de places de monitors de menjadors escolars i/o acollida, de l’Ajuntament de Flix.
Les funcions a desenvolupar són:

  • Atenció i vigilància dels infants, així com assistència a les reunions de coordinació convocades.
  • Treballar els hàbits d’higiene i alimentació adequats a l’edat dels infants. c) Elaboració de les fitxes de valoració diària i full d’autocontrols.
  • Neteja de la cuina i dependències on es presta el servei de menjador escolar.
  • Atenció i vigilància dels infants usuaris del servei d’acollida matinal i de migdia.

Entre els requisits per a l’admissió i prendre part en la convocatòria, hi ha els següents:

  • Haver complert setze anys i no excedir de l’edat de jubilació forçosa fixada per la llei. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l’edat de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública.
  • Posseir el títol d’ensenyament secundari obligatori, o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior, o bé estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data que acaba el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives.
    En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, han d’estar acompanyades de l’ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
  • Posseir el certificat de coneixements de nivell bàsic de llengua catalana orals i escrits (certificat B1) de la Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l’Ordre 491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix, és d’aplicació el Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
  • En cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova o l’exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar aquests aspirants.
  • No obstant l’anterior, i d’acord amb l’establert en l’art. 5 del Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, resten exempts de realitzar la prova de coneixements de la llengua catalana:
    • les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de – selecció de personal per accedir a l’Ajuntament de Flix, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior a l’exigit a la convocatòria,
    • les persones aspirants que hagin superat la prova esmentada en altres processos de selecció realitzats per l’Ajuntament de Flix . dins la mateixa oferta pública d’ocupació.
  • Certificat negatiu de Delictes Sexuals del Registre Central de Delinqüents Sexuals.

Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s’han de presentar al Registre General de l’Ajuntament de Flix, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals, a comptar des de la publicació de les presents Bases en la pagina web de l’Ajuntament de Flix, en horari d’oficina, i s’han d’adreçar a l’Alcalde president de l’Ajuntament de Flix.
El model de sol·licitud restarà a disposició dels interessats a la pàgina web de l’Ajuntament de Flix

Adreça i horari del Registre General de l’Ajuntament de Flix per presentar sol·licituds:
c/ Major, 18
43750 – FLIX
Horari: De dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 hores.

També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. Per tal de tenir coneixement de la presentació per aquest sistema, paralꞏlelament caldrà enviar escanejada tota la documentació presentada a l’adreça electrònica mllaurado@flix.cat fent esment en el correu electrònic de la data de presentació i el lloc de presentació. Recordar que la presentació fora de termini produeix l’exclusió de la convocatòria.

Per ser admès/a a les proves selectives els/les aspirants han de manifestar en la sol·licitud que compleixen tots el requisits que es requereixen en la base tercera (a excepció de l’acreditació del coneixement de la llegua catalana i castellana, tal i com s’exposa en la mateixa base).

Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació:

  • Currículum de l’aspirant.
  • Fotocòpia compulsada del títol acadèmic que acrediti la titulació exigida.
  • Fotocòpia dels justificants acreditatius dels mèrits que al·leguin per la seva valoració en la fase de concurs. El tribunal qualificador no podrà tenir en compte altres mèrits que els que es presentin i justifiquin en aquest tràmit de sol·licitud. Per tal d’acreditar correctament l’experiència professional caldrà obligatòriament que de la documentació presentada es desprengui les dades següents: data d’alta i de baixa o bé acreditació que encara es treballa, tipus de tasques realitzades i categoria professional, als efectes exclusius que el tribunal seleccionador pugui valorar correctament, en la fase de mèrits, els períodes de temps de treball alꞏlegats pels aspirants i la correspondència amb l’experiència laboral de la plaça convocada.
    Les titulacions acadèmiques superiors, s’acreditaran mitjançant fotocòpia compulsada de la certificació o títol, amb especificació de l’entitat organitzadora, denominació del curs, programa formatiu i duració del curs en hores.
  • Els aspirants amb discapacitat podran demanar en la solꞏlicitud de participació, l’adaptació o l’adequació de temps i mitjans materials per a la realització de les proves i dels exercicis previstos en la convocatòria i el motiu d’aquestes. Als efectes d’aquestes adaptacions es considerarà el que estableix l’article 7 del Decret 66/1999, de 9 de març.
  • Els aspirants discapacitats que solꞏlicitin adaptacions, hauran de presentar un dictamen vinculant expedit per l’equip multiprofessional competent que determinarà, si fos el cas, l’adaptació del lloc o llocs de treball sempre que aquesta no impliqui una modificació exorbitant en el context de l’organització o sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions i tasques del lloc de treball que es convoca.
  • Fotocòpia compulsada acreditativa del nivell de català exigit, expedit pel centre oficial, en el cas de trobar-se exempt de realitzar l’exercici de català.
  • Fotocòpia compulsada acreditativa del nivell de castellà exigit, en el cas de trobar-se exempt de realitzar l’exercici de castellà, d’acord amb el següents documents:
    • Certificat conforme s’ha cursar primària, secundària i batxillerat a l’Estat Espanyol.
    • Diploma de nivell superior d’espanyol que estableix el RD 1137/2002, de 31 d’octubre, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves adreçades a la seva obtenció.
    • Certificat d’aptitud en espanyol per estrangers expedit per les escoles oficials d’idiomes. Tota la documentació s’haurà de presentar en original, fotocòpia compulsada o un altre mitjà que n’acrediti l’autenticitat de forma fefaent. No es tindran per presentats els documents que no compleixin amb aquests requisits, sens perjudici de la seva esmena dins el preceptiu termini.

La totalitat de les bases es poden consultar en aquesta mateixa pàgina web dins el menú “AJUNTAMENT” i seguint l’itinerari “AJUNTAMENT / Informació / Convocatòries de selecció de personal / Borsa de treball personal menjadors escolars i acollida 2019”.